بعد از اینکه تمام دیوار خط خطی پراز تبلیغات را سفید رنگ کرد با اسپری آبی نوشت :


" قلبم نذر شهید محمدرضا تورجی زاده "


نه اسمی پای این نوشته گذاشت و نه امضایی !

اسپری رنگ را هم ، همان‌جا گذاشت و رفت .


رفتم جلوتر ... تا پای آن دیوار !

اسپری را برداشتم و زیر اسم شهید یک خط کشیدم و پایینش نوشتم 

" سید مجتبی علمدار


چند روز بعد که اتفاقی گذرم به آن خیابان افتاد دیدم

اسم ده ها شهید روی دیوار نگاشته شده ... دیوار سفید با آن نوشته های آبی ... عجیب شبیه به آسمان شده بود


رفتم نزدیک ... خوب نگاه کردم که کسی آن اطراف نباشد . اسپری را که یک گوشه افتاده بود برداشتم . خواستم بنویسم ... تکانش دادم ... خالی بود !! هر کاری کردم که بنویسم ... نشد که نشد .


رفتم که فردایش با یک اسپری آبی جدید برگردم اما... !


یک هفته بعد خودم به قصد رفتم آن خیابان

با همان اسپری رنگ آبی ...

از دور ... آن بالا ... یک نوشته جدید ...!

یعنی به جز من ... به ذهن چند نفر آمد که بالای آن اسم‌نوشته های شهدایی بنویسد :

" آسمانی ها " ؟؟


____________


*منتظر نباشید !

که به همچین دیوارهایی برخورد کنید 

خودتان ... برای هوای دلتان ،

روی این دیوارهای شهر 

یک آسمان بکشید 


**روزی که دلم نذر تو شد


***شما قلبتان را نذر چه کسی می‌کنید ؟


.

آسمانی ها