😍هر مامانی اخلاق منحصر به خودشُ داره🧡

اینجوریه که نوبت من که میشه میگه امام خمینی(ره) گفته هر کی خودش کار خودشو انجام بده۱😐


به بقیه که می‌رسه میگه کمک کردن به دیگران عبادت است۲🙄

( زورکی بلندم میکنه که کاراشونو انجام بدم یا کمک کنم😑 )



+دهه ی اول زندگیمو اینجوری سپری کردم😕

دهه ی دوم رو هم می‌گذرونم🙄

دهه ی سوم اما ... حتما این مقام رو به بچه ام واگذار میکنم😂♀️♂️


++منابع گفته های مقام معظم مادری😁

( من که بی سند مدرک به گفته هاش عمل کردم گفتم شاید بخوایید بدونید😅👇)

۱_در روایات و منابع اسلامی از این که فردی زحمت و اذیت خود را بر دیگران قرار دهد منع کرده و شدیدا مورد نکوهش قرار داده است. فرد مومن نباید کار خود را بر دیگری تحمیل کند و تا آنجا که ممکن است نباید موجب آزار دیگران شود. لذا حضرت امام(ره) مقید بودند تا آنجا که ممکن بود کار خود را خودش شخصا انجام می داد.


۲_رسول گرامی اسلام (ص) می فرماید: کسی که برای برادر مؤمن خود نیازی برآورد، مانند کسی است که روزگار درازی خدا را عبادت کرده باشد. (ر.ک: بحار الانوار، ج 71، ص 315، ح 72)